بیمارستان امام حسین

نام مرکز
بیمارستان امام حسین (Imam Hosein Hospital)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
تهران / تهران
آدرس و تلفن بیمارستان امام حسین
خیابان انقلاب - نرسیده به میدان امام حسین - ابتدای خیابان شهید مدنی(ضلع شمالی) - 77558081(021)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان امام حسین
تخصص های بیمارستان امام حسین
متخصص ارتوپدی - متخصص بیماریهای عفونی متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص داخلی - متخصص زنان و زایمان - متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن - غدد -
فوق تخصص ها بیمارستان امام حسین
فوق تخصص روماتولوژی اطفال - فلوشیپ نازایی و آی.وی.اف

بیمارستان امام حسین

مرکز پزشکی آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین(ع) بعنوان یکی ازمراکز آموزشی درمانی بزرگ با564 تخت مصوب و453 تخت فعال حاصل ادغام سه مرکز درمانی جرجانی ، هشتم شهریور و شهید سهامی می باشد.
این مرکز در تهران، خیابان شهید مدنی جنوبی بالاتر از سه راه شهید قجاوند واقع شده و یکی از مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی می باشد که دراوایل سال 1364 راه اندازی شده است. هشت سال دفاع مقدس ازمیهن و اعزام مجروحین ازجـبهه های نبـرد به تهران نیز شرایطی را ایجاد کرده بود که وجود یک یا چند مرکز تخصصی فعال نیز در این مجموعـه راه انـدازی شود. 
درحال حاضر این مـرکـز دارای تخصص های داخلی، جراحی عمومی، جراحی مغزو اعصاب، قلب وعروق، عفونی، گوارش، زنـان وزایمـان، اطفـال، چشم پزشـکی، ارتوپـدی، روانپزشکی، دیالیز، آی سی یو (ICU) و بخشهای پاراکلینیکی می باشد. کل مساحت درحدود 93000 مترمربع و کل زیربنای آن 52000 مترمربع است.

تلفن بیمارستان امام حسین
آدرس بیمارستان امام حسین
خیابان انقلاب - نرسیده به میدان امام حسین - ابتدای خیابان شهید مدنی(ضلع شمالی)
ایمیل
info@ehmc.ir
وب سایت
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه