بیمارستان امیرالمومنین اصفهان

نام مرکز
بیمارستان امیرالمومنین اصفهان (Amiralmomenin Hospital-Esfahan)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
اصفهان / اصفهان
آدرس و تلفن بیمارستان امیرالمومنین اصفهان
خیابان احمد آباد - 8 الی 32291071(031)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان امیرالمومنین اصفهان
تخصص های بیمارستان امیرالمومنین اصفهان
متخصص ارتوپدی - متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) متخصص پوست، مو و زیبایی - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص چشم - متخصص داخلی - متخصص زنان و زایمان - متخصص قلب و عروق - بیماری های گوارش و کبد - غدد -

بیمارستان امیرالمومنین اصفهان

بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) ، سال 1328 به همت مرحوم رحیم زاده در شهر اصفهان احداث و برای ارائه خدمات درمانی به مردم مستمند و بی بضاعت وقف گردید.

در سال 1361 به دلیل مشكلات مالی تعطیل شد و در سال 1362 به دانشگاه علوم پزشكی اصفهان تحویل و اورژانس روان پزشكی در آن راه اندازی گردید و لیكن در سال 1368 با مستهلك شدن تاسیسات و امكانات زیربنایی و تخریب ساختمان و ابنیه دوباره در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

در این زمان بنیاد جانبازان و مستضعفان استان پس از اخذ موافقت متولی وقف به منظور راه اندازی مركز درمانی ویژه ی جانبازان و ایثارگران معزز انقلاب اسلامی با دانشگاه علوم پزشكی وارد مذاكره شده و پس از توافق اولیه به موجب انعقاد توافق نامه رسمی ، بیمارستان را تحویل گرفت، سپس با بازسازی و گسترش فضای فیزیكی، پلی كلینیك تخصصی با زیر بنای 1000 مترمربع در چهار طبقه و ساختمان قدیمی با زیر بنای 5000 متر مربع شامل: بخش های جراحی مردان و زنان، مامایی، نوزادان، زایشگاه، اتاق عمل، واحدهای پاراكلینیكی، تاسیسات ، ... و نهایتا در سال 1369 كل مجموعه راه اندازی گردید.

در سال 1382 پروژه ای با زیر بنای 2500 متر مربع در پنج طبقه به منظور راه اندازی واحدهای مورد نیاز جامعه  هدف شامل اورژانس، بخش های CCU، ICU ، گسترش اتاق عمل و واحدهای پاراكلینیك اعم از رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و ... آغاز شد. در مهرماه 1387 فاز اول پروژه شامل اورژانس و واحدهای پاراكلینیكی ، سال 88 فاز دوم شامل گسترش اتاق عمل و بخش ویژه بستری، در مهرماه 1391 فاز سوم شامل CCU و در مهرماه 1392 فاز چهارم شامل ICU افتتاح گردید.

در حال حاضر این بیمارستان به صورت خصوصی، وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و با درجه یک اعتباربخشی افتخار ارایه‌ی خدمات ویژه درمانی به خانواده ی معظم شهدا – جانبازان و ایثارگران معزز انقلاب اسلامی و سایر اقشار محترم جامعه را دارد.

تلفن بیمارستان امیرالمومنین اصفهان
آدرس بیمارستان امیرالمومنین اصفهان
خیابان احمد آباد
ایمیل
info@amiralmomeninhospital.com
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه