بیمارستان علوی شیراز

نام مرکز
بیمارستان علوی شیراز (Alavi Hospital- Shiraz)
نوع مرکز
خصوصی
استان/شهر
فارس / شيراز
آدرس و تلفن بیمارستان علوی شیراز
فلکه ولی عصر انتهای خ تختی بیمارستان علوی شیراز - 60 الی 32247359(071)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان علوی شیراز
تخصص های بیمارستان علوی شیراز
متخصص ارتوپدی - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) متخصص زنان و زایمان - متخصص جراحی دهان و فک و صورت -
فوق تخصص ها بیمارستان علوی شیراز
فلوشیپ جراحی ستون فقرات - فوق تخصص کلیه اطفال (نفرولوژی) - فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

بیمارستان علوی شیراز

بیمارستان علوی در سال 1342 هجری شمسی توسط دکتر سید محمد حسین علوی در خیابان تختی تأسیس گردید . این بیمارستان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی به بیماران استان فارس ، استان های مجاور و کشور های حوزه خلیج فارس می باشد.

این بیمارستان با بخش های اتفاقات ، مراقبت های ویژه نوزادان ، زنان و زایمان و جراحی ، طی سال های زیادی در حال فعالیت و ارائه خدمت می باشد .همچنین دارای بخش های تشخیصی رادیولوژی و آزمایشگاه نیز می باشد .

بیش از 40 جراح با بیمارستان علوی همکاری می کنند . همچنین امکان دسترسی به بخش اورژانس و اتفاقات این بیمارستان بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته وجود دارد که دارای پزشکان عمومی مقیم و پرستاران ماهر می باشد .

بیمارستان علوی برای بیماران ، تجربه درمان قابل قبولی را مطابق استانداردهای ملی سلامت ایجاد میکند . این بدین معناست که مراقبت های ارائه شده با کیفیت ، دلسوزانه و به موقع می باشد و اینکه تمامی کارهایی که ما انجام می دهیم متمرکز بر بیمار و جامعه است . این مصداق الزامی بودن ایمنی بیمار و بهبود کیفیت مراقبت از بیمار در فعالیت های ما است . 

تلفن بیمارستان علوی شیراز
آدرس بیمارستان علوی شیراز
فلکه ولی عصر انتهای خ تختی بیمارستان علوی شیراز
ایمیل
info@alavihospital.com
مسیریابی

امتیاز کاربران:

نظری دارید؟
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه