بیمارستان فارابی مشهد

نام مرکز
بیمارستان فارابی مشهد (Farabi Hospital- Mashhad)
نوع مرکز
تامین احتماعی
استان/شهر
خراسان رضوی / مشهد
آدرس و تلفن بیمارستان فارابی مشهد
بلوار وکیل آباد، نبش سه راه کوکا، اول کوثر، بیمارستان فارابی - 38817980(051)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان فارابی مشهد
تخصص های بیمارستان فارابی مشهد
متخصص ارتوپدی متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص بیماریهای عفونی - متخصص بیهوشی - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص چشم - متخصص داخلی - متخصص قلب و عروق -

بیمارستان فارابی مشهد

بیمارستان فارابی مشهد در بهمن ماه سال ١٣٨١ با هدف افزایش کمیت و کیفیت ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان محترم تأمین اجتماعی افتتاح گردید.
این بیمارستان با مساحت تقریبی ٢٥٠٠٠مترمربع دارای ٥طبقه بنا بوده که در منطقه بلوار وکیل آباد، ابتدای بلوار کوثر واقع شده است. این بیمارستان از مراکز ملکی سازمان می باشد که دارای ٢٤٢ تخت مصوب و٢٠٠ تخت فعال می باشد.
در این مرکز خدمات تشخیصی و درمانی جهت بیماران بستری و سرپایی شامل خدمات آزمایشگاه، پرتونگاری (رادیوگرافی ساده و تخصصی، سونوگرافی، سی تی اسکن و ام آر آی)، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، هولتر مانیتورینگ، نوار عصب و آندوسکوپی ارائه می گردد.
از آنجائیکه بیمارستان فارابی در منطقه ای از شهر مشهد واقع شده که بیمارستان جنرال دیگری در محدوده آن وجود ندارد، و همچنین به لحاظ موقعیت مکانی آن در ابتدای مناطق توریستی و گردشگری شهر باعث شده است تا علاوه بر بیماران تأمین اجتماعی، سایر بیماران نیز به این مرکز مراجعه نمایند. و بدلیل حادثه خیز بودن این قسمت، مراجعین تروما نیز رو به افزایش است. مرکز اورژانس ١١٥ اکثر بیماران را به اورژانس این بیمارستان منتقل می کند که این امر موجب افزایش حجم کار واحد اورژانس شده است.
لازم به ذکر است این بیمارستان علاوه بر ٢٧٠٠٠٠٠ بیمه شده تأمین اجتماعی خراسان رضوی به بیمه شدگان استانهای مجاور، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، استان گلستان، استان سیستان و بلوچستان نیز خدمات تخصصی ارایه نماید. در این بیمارستان علاوه بر بیمه شدگان تأمین اجتماعی به سایر بیمه ها و البته بیماران  غیربیمه در بخش بستری خدمات تشخیصی و درمانی ارایه می نماید.

تلفن بیمارستان فارابی مشهد
آدرس بیمارستان فارابی مشهد
بلوار وکیل آباد، نبش سه راه کوکا، اول کوثر، بیمارستان فارابی
ایمیل
farabi.hos@tamin.ir
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه