بیمارستان لقمان حکیم

نام مرکز
بیمارستان لقمان حکیم (Loghman Hakim Hospital)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
تهران / تهران
آدرس و تلفن بیمارستان لقمان حکیم
تهران،خیابان کارگر جنوبی ، چهارراه لشکر ، خیابان کمالی ، خیابان مخصوص، بیمارستان لقمان حکیم - 51025000(021)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان لقمان حکیم
تخصص های بیمارستان لقمان حکیم
متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص بیماریهای عفونی - متخصص پوست، مو و زیبایی متخصص جراحی عمومی - متخصص داخلی - متخصص فیزیوتراپی - متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن - غدد -
فوق تخصص ها بیمارستان لقمان حکیم
فلوشیپ مفاصل و عضلات (روماتولوژی) - فوق تخصص ریه - فوق تخصص کلیه (نفرولوژی) فوق تخصص گوارش و کبد -

بیمارستان لقمان حکیم

ظاهرا" بنای اولیه بیمارستان لقمان درمنطقه جنوب غربی شهر تهران ساخته ودر ابتدا به بیماران عفونی اختصاص داشته است . سپس بهداری وقت تهران در سال 1327 اقدام به گسترش آن نمود و بیمارستانی سیصد تختخوابی را احداث نمودند که به پاس خدمات دکتر لقمان ادهم ملقب به لقمان الدوله که از پایه گزاران دانشکده پزشکی دانشگاه تهران نیز می باشد به لقب ایشان نامگذاری شد . در سال 1345 به بهداری وقت تحویل داده شد و درسال 1349 به عنوان بیمارستان شماره 2 تحت نظارت ارتش قرار گرفت واز سال 1350 در اختیار دانشگاه ملی وقت قرار داده شد .

ابن بیمارستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به فعالیت های خود ادامه داده است و تا سال 1362 به بیمارستان لقمان الدوله معروف بود , دراین سال به مرکز پزشکی , درمانی و آموزشی لقمان حکیم تغییر نام داد .

درحال حاضر با مساحتی بالغ بر 19000 مترمربع و زیربنایی حدود 29440 مترمربع دارای 8 ساختمان در چهارو شش طبقه و پارکینک روباز و مسقف ومحل توقف آمبولانس و موتور به صورت جداگانه و دو درب ورودی شرقی و شمالی می باشد . که درب شمالی جهت رفاه حال کارکنان تا ساعت 17:30 باز می باشد . همچنین شرکت تعاونی مصرف کارکنان و باشگاه بدنسازی و رستوران و کافی شاپ درمحوطه حیاط به منظور تحکیم منشور حقوق کارکنان تدبیر و بنا شده است .

تلفن بیمارستان لقمان حکیم
آدرس بیمارستان لقمان حکیم
تهران،خیابان کارگر جنوبی ، چهارراه لشکر ، خیابان کمالی ، خیابان مخصوص، بیمارستان لقمان حکیم
مسیریابی

امتیاز کاربران:

نظری دارید؟
نظری دارید؟
زهراتقیلو - 29 بهمن 1402
سلام برپزشکان وکارکنان این بیمارستان من دو بار اینجا جراحی کردم خیلی خوبه پرسنل خوبی داره خوش اخلاقن کار بلد وظیفه شناس اند خدا قوت.موفق باشید

مراکز درمانی مشابه